29.12.2023sksdb

Lojman Başvurusu


Lojman Başvurusu Duyuru İlanı

(Son Başvuru Tarihi: 12 Ocak 2024)

1-      Mehmet Ali Akman Mah. 15. Sokak No:15 D:5 Konak / İZMİR adresindeki brüt alanı 105 m2 olan görev tahsisli lojman,

2-      Mehmet Ali Akman Mah. 15 Sokak No:27 D:1 Konak / İZMİR adresindeki brüt alanı 105 m2 olan görev tahsisli lojman

için başvuru ilanıdır.

 

Üniversitemiz Akademik (Rektör, Rektör Yardımcısı, Dekan, Dekan Yardımcısı, Bölüm Başkanı, Anabilim Dalı Başkanı, Bilim Dalı Başkanı, Yüksekokul Müdürü, Enstitü Müdürü, Okul Müdür Yardımcısı, Enstitü Müdür Yardımcısı, Profesör, Doçent, Yardımcı Doçent, Öğretim Görevlisi) ve İdari (Genel Sekreter, Genel Sekreter Yardımcısı, Daire Başkanı, Hukuk Müşaviri, Fakülte Sekreteri, Şube Müdürü, Enstitü Sekreteri, Yüksekokul Sekreteri) kadrolarında bulunan personellerimiz başvuruda bulunabileceklerdir.

Başvuruda Gerekli Belgeler

1. Kamu Konutları Tahsis Talep Beyannamesi (Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı internet sayfası üzerindeki formlar kısmından ya da aşağıdaki bağlantıdan belgenin boş hali indirilebilir.)

2. Hizmet Belgesi (Bağlı bulunulan birimden ya da aşağıdaki bağlantıdan belgenin boş hali indirilebilir. Personel Daire Başkanlığı tarafından doldurulmuş imzalanmış ve mühürlenmiş olmalıdır. Aksi takdirde kabul edilmeyecektir.)

Askerlik hizmeti ödenmiş ya da yedek subay olarak yapılmış ise Personel Daire Başkanlığı tarafından tam tarihleri, ödendi ya da yedek subay ibaresi yazılmış olmalıdır.

 HİTAP’tan alınan Hizmet Belgeleri imzalı olsa dahi geçerli olmayacaktır.

3. Başvuruda bulunanın aylık ve özlük hakları dışındaki gelir/gelirlerine ilişkin belge (döner sermaye, kira vb.)

4. Birlikte oturacağı kişilere ait (geliri olan eş, çocuk) gelir belgesi (maaş, ücret, ikramiye, emekli maaşı, konut kirası, vergi levhası vb. Eş maaş belgesi için E-Devlet ya da online olarak alınmış belgeler alınabilir.  )

5. Eş çalışmıyor ise çalışmadığına dair belge (E-Devlet ya da SGK sayfasından alınabilir)

6. Eşi ve çocukları dışında kanunen bakmakla yükümlü olduğu ve konutta birlikte oturacağı anne-baba varsa (değerlendirmede dikkate alınabilmesi için) mahkemeden alınan bakmakla yükümlü olduğuna dair belge

7. Boşanmış ve çocuk sahibi olanların çocuğun velayetinin kendisinde olduğunu belirtir mahkeme kararı belgesinin fotokopisi

8. Çocuklardan öğrenci olanların okuduğuna dair öğrenim belgesi veya öğrenci kimlik kartı fotokopisi (e-okul ya da e-devletten alınabilir)

9. Hizmet veya görev tahsisli oturuluyor/oturulmuş ise bu durumu gösterir resmi belge

10. Eşiniz ve çocuklarınız dahil kanunen bakmakla yükümlü olduğunuz ve konutta beraber oturacağınız aile fertlerinden engelli olanların her birine ait yüzde 40 ve üzerinde engelli olunduğuna dair yetkili sağlık kurullarından alınan raporun aslı ya da aslı gibidir yapılmış hali  (Rapor ibraz edilememesi halinde değerlendirmeye dahil edilmeyecektir.)

11. Gazilik belgesi veya şehit yakını olunduğuna dair onaylı belge (Belgesi olmayanların beyanları kabul edilmeyecektir.)

 

 

 

Kamu Konutlari Tahsis Talep Beyannamesi (Başvuru Formu )

İNDİR

Hizmet Belgesi

İNDİR

 

 

Başvuru formları ve eki belgeler 12 Ocak 2024 tarihine kadar

Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Sekreterlikleri, Daire Başkanlıkları, Merkez Müdürlükleri tarafından sadece EBYS sistemi üzerinden üst yazı ile

Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığına gönderilecektir. Başvuruda bulunan personel, başvuru formu ve eki belgelerini son başvuru tarihini dikkate alarak ilgili birimine teslim edecektir.

 

Şahsi başvurular kabul edilmeyecektir.